دانلود پروژه مقاله و گزارش کارآموزی و کارآفرینی

این وبلاگ با مساعدت دوستان عزیزم آماده کمک به شما عزیزان میباشد

دانلود پروژه مقاله و گزارش کارآموزی و کارآفرینی

این وبلاگ با مساعدت دوستان عزیزم آماده کمک به شما عزیزان میباشد

تحقیق رئالیسم

تحقیق رئالیسم


فلسفه برای شناخت واقعیت امری ضروری است. جوهر اصل , .و رشته , تنها با بررسی اصول عمومی فلسفی و قلمروهای تخصصی آن رشته قابل تصدیق است .

فرمت ورد 12 صفحه

فلسفه برای شناخت واقعیت امری ضروری است. جوهر اصل ، .و رشته ، تنها با بررسی اصول عمومی فلسفی و قلمروهای تخصصی آن رشته قابل تصدیق است . فلسفه یک قلمرو تحقیقی است که به کمک اصول آن ، افراد در یک طریق مناسب و رضا یتبخش ارتباط خود را با جهان ارزیابی می کنند. مردم با جهان بینی برخاسته از اصول فلسفی ، به ارزیابی خود و جهان پیرامون و تحلیل مسائلی نظیر مرگ و زندگی ، نیکی و پلیدی ، آزادی ،تقوی و زیبایی و زشتی می پردازند . ارسطو می گوید: فلسفه عبارت است از مجموعه ی دانش و آگاهی از جهان . در دایره المعارف ، فلسفه به معنی عشق به خرد و عبارت است از علمی که حقایق و اصول واقعیتها و همچنین ماهیت و سرشت و رفتار انسان را مورد بررسی قرار می دهد. فلسفه به انسان در پاسخ به مشکلات و سؤالاتی که او با آنها روبروست با تفکر نقادانه و ارزیابی متفکرانه تجارب ، کمک می کند . فلسفه ارائه دهنده ی تعریف زندگی و اصول هدایت بشر است .

فهرست مطالب

مقدمه

دیدگاه مکتب چیست ؟

تاریخچه

دیدگاه مکتب رئالیسم در مورد تعلیم و تربیت

جنبه های شخصی زندگی خوب :

برنامه ی آموزشی :

برنامه ی تربیت عمومی :

روش تعلیم :

عوامل مؤثر در جریان تدریس و یادگیری :

نتیجه گیری در خصوص تعلیم و تربیت

دید گاه تربیت بدنی در مورد تربیت بدنی

فلسفه تربیت بدنی و ورزش راهنمای متخصصان است .

منابع :

دانلود کامل تحقیق رئالیسم

میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان اندیمشک

میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان اندیمشک


گزارش حاضر پژوهشی است که به بررسی میزان شیوع افسردگی در دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی اندیمشک پرداخته است.

فرمت ورد 33 صفحه

چکیده

گزارش حاضر پژوهشی است که به بررسی میزان شیوع افسردگی در دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی اندیمشک پرداخته است.

در این پژوهش تعداد 290 دانش اموز دختر از دو مدرسه راهنمایی بطور تصادفی ( تصادفی طبقه بندی) انتخاب شدند و پرسشنامه ( CDS.A ) را تکمیل کردند.

لازم به ذکر است که 140 نفر از پایه اول و 150 نفر از پایه سوم انتخاب شدند و به پرسشنامه ها پاسخ دادند.

فرضیه های پژوهش عبارتند از :

بین رتبه تولد و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد.

بین مردودی و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد

بین تجدیدی و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد.

نتایج بدست آمده از فرضیه ها:

در سطح اطمینان 05/0 هر سه فرضیه رد شده و تأیید نمی شوند.

 چکیده

فصل اول

طرح پژوهش

مقدمه

 

بیان مسأله

 

بیان اهداف پژوهش:

 

متغیر های پژوهش:

 

تعاریف عملیاتی :

 

کاربرد یافته ها:

فصل دوم

پیشینه

تاریخچه افسردگی

   نظریه های افسردگی

تعاریف افسردگی

عوامل مؤثر در پیدایش افسردگی

علائم و نشانه ها

انواع افسردگی :

برخی روش های درمان افسردگی

فصل سوم :

روش شناسی

هدف از انجام این پژوهش

جامعه آماری

نمونه آماری

ابزار گردآوری اطلاعات

روش اجرا 

ابزار پژوهش 

فصل چهارم :

تجزیه و تحلیل

داده ها

 

آمار توصیفی :

 

جدول تحلیل واریانس

فصل پنجم :

بحث و نتیجه گیری

تجزیه و تحلیل نهایی داده ها :

نتیجه گیری

محدودیت ها:

پیشنهادها:

فهرست

منابع

دانلود کامل میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان اندیمشک

افزایش میزان یادگیری در زمینه عمل ضرب تغییر در بین سوادآموزان کلاس پنجم مرکز یادگیری محلی حویث

افزایش میزان یادگیری در زمینه عمل ضرب تغییر در بین سوادآموزان کلاس پنجم مرکز یادگیری محلی حویث


 مسأله ای باعث شد این پژوهش به اجرا در آید ضعف سواد آموزان کلاس پنجم شماره 90 مرکز یادگیری محلی حویث در شهر الوان روستای میثم تمار در نیمه

فرمت ورد24 صفحه

چکیده :

 

مسأله : مسأله ای باعث شد این پژوهش به اجرا در آید ضعف سواد آموزان کلاس پنجم شماره 90 مرکز یادگیری محلی حویث در شهر الوان روستای میثم تمار در نیمه دوم سال 85 تحصیلی در انجام عملیات ضرب بود .

هدف : هدف در اجرای این پژوهش این بود که با استفاده از تجربیات همکاران و صاحب نظران بتوانیم وضعیت موجود یعنی ضعف سواد آموزان در انجام عملیات ضرب را به وضعیت مطلوب یعنی افزایش میزان یادگیری در زمینه عمل ضرب تغییر دهیم .

روش : برنامه اجرایی با کمک همکاران تهیه شد و راهکارهای تصویبی به مدت یک ماه به اجرا در آمدند که در این مدت مرتب بر چگونگی اجرا نیز نظارت می شد و هر چند وقت یک بار با آموزشیار سواد آموزان ، مدیر و سایر همکاران جلسه ای تشکیل و نظر آنان دریافت می شد .

ابزار جمع آوری اطلاعات : برای به دست آوردن اطلاعات از ابزارهایی مثل پرسشنامه ، مصاحبه و چک سیت استفاده شد .

یافته های پژوهش : از اجرای طرح پژوهش نتایج زیر بدست آمد :

تهیه فلش کارت

خواندن ونوشتن جدول ضرب

نصب جدول ضرب در کلاس با استفاده از کاغذ رنگی

جریمه کردن سواد آموزان به صورت نوشتن جدول ضرب به جای مشق

مختصر کردن جدول ضرب

استفاده از نظرات و راهنمایی های مشاور

استفاده از روش اقتصادی

دانلود کامل افزایش میزان یادگیری در زمینه عمل ضرب تغییر در بین سوادآموزان کلاس پنجم مرکز یادگیری محلی حویث

کاروزی 2 رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی ( گزارش دبیرستان)

کاروزی 2 رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی ( گزارش دبیرستان)


دبیرستان ساعی واقع در خیابان ولایت منطقه شاوور شهرستان شوش قرار دارد. مساحت این دبیرستان 1485 متر مربع است.

37 صفحه با فرمت ورد

دبیرستان ساعی واقع در خیابان ولایت منطقه شاوور شهرستان شوش قرار دارد. مساحت این دبیرستان 1485 متر مربع است.

این آموزشگاه دارای 8 کلاس درس است و در هر کلاس 25 نفر دانش اموز دارد. این آموزشگاه تنها به منظور دو شیفت تحصیلی دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه دایر می باشد که در مجموع 140 نفر دانش آموز دارد. درب اصلی آن در خیایان ولایت است . درب ورودی مدرسه دارای ابعاد کوچکی است که در بالای آن تابلوی آهنی سبز رنگیست که نام آموزشگاه و سال تاسیس آموزشگاه بر روی ان نوشته شده محیط و ساختمان فیزیکی آموزشگاه دارای شرایط آموزشی و کاملاً مجزاست ساختمان آن دو طبقه است در طبقه همکف مدرسه 2 کلاس درس اول انسانی دوم تجربی و یک دفتر که متعلق به استراحت معلمان ، معاونان و مدیر است در انتهای راهروی آموزشگاه یک اتاق به منظور پذیرایی از کارکنان اداری و دبیران آموزشگاه است که این اتاق در اختیار مستخدم یا به عبارتی بابای آموزشگاه می باشد. درست در روبروی دفتر آموزشگاه یک آیینه تمام قد نصب شده است که دانش اموزان بتوانند ظاهر آراسته خود را در آن ببینند و در ضلعی دیگر از راهرو 3 کمد مجزا از هم وجود دارد که وسایل ورزشی دانش آموزان در آن قرار دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                

چارت آموزشی                                                                              

اطلاعات شناسنامه ی اموزشگاه

اطلاعات عمومی و ساختمانی اموزشگاه

فصل اول

( فضای فیزیکی آموزشگاه )

فصل دوم

شرح وظایف کارکنان و شوراهای آموزشگاه

دانلود کامل کاروزی 2 رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی ( گزارش دبیرستان)

تحقیق فرار دختران از خانه

تحقیق فرار دختران از خانه


تحقیق فرار دختران از خانه-36 صفحه

به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران, با توجه به وضعیت فرهنگی و اجتماعی ایران, پدیده دختران فراری, نوعی انحراف اجتماعی است. یک پدیده اجتماعی زمانی ب

مقدمه

به اعتقاد بسیارى از صاحب نظران، با توجه به وضعیت فرهنگى و اجتماعى ایران، پدیده دختران فرارى، نوعى انحراف اجتماعى است. یک پدیده اجتماعى زمانى به عنوان یک انحراف اجتماعى تلقّى مى شود که با انتظارات و توقعات جامعه یا حداقل با یکى از گروه هاى اجتماعى درون جامعه سازگار و منطبق نباشد و حتى با آن در تعارض باشد. انحراف، اجتناب و احتراز از هنجارها و ارزش هاى مورد پذیرش جامعه است و هنگامى پدیدار مى شود که فرد یا گروهى از پذیرش معیارهاى جامعه سرباز زنند و آن را رعایت نکنند. رفتار انحرافى و کجروانه همیشه با جنبه هاى منفى توأم است و این ابعاد منفى در جوامع مختلف، تعاریف و مصادیق نسبتاً متباین و حتى در برخى موارد نیز متعارض دارد. به عنوان مثال، در ایران حریم هاى اخلاقى و عفت و پاکدامنى در سراسر ادوار تاریخى و در دوران معاصر یک ارزش و یک هنجار اجتماعى تلقّى مى شود و هر گونه عدول از آن، انحراف و ناهنجارى محسوب شده است و در جامعه نگاهى جزمى و طردکننده نسبت به آن افراد اعمال مى شده است. این ارزش اجتماعى در بسیارى دیگر از کشورها و فرهنگ ها نیز به همین روال است. اما در برخى از کشورها طى دهه هاى اخیر برخى ناهنجارى ها به ارزش تبدیل شده اند، به طورى که هم اکنون در کشورهاى اسکاندیناوى بیش از نیمى از کودکان، فرزند نامشروع هستند و این جریان روند صعودى دارد، به طورى که بسیارى از صاحب نظران پیش بینى کرده اند که تا چند دهه دیگر نهاد خانواده در این کشورها به طور کلى از بین خواهد رفت. این مسأله در شرایطى است که مسئله فحشا و روسپیگرى در این کشورها، مانند بسیارى دیگر از کشورهاى غربى و یا غرب زده جهان، به امرى مورد پذیرش جامعه تبدیل شده است. بیان این مقایسه، خود گواهى بر تفاوت ژرف میان هنجارهاى مورد پذیرش افراد در جوامع و کشورهاى مختلف با یکدیگر و حتى در خرده فرهنگ هاى مختلف یک کشور است.

دانلود کامل تحقیق فرار دختران از خانه