بکارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ( ABC ) در تعیین
پروژه بکارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ( ABC ) در تعیین
قیمت تمام شده خدمات بخش رادیولوژی در بیمارستان بهبودی
چکیده :
زمینه و هدف : هزینه یابی و تجزیه و تحلیل هزینه ها ، ابزاری مدیریتی است که می تواند مدیران را در دستیابی به داده های بایسته برای تصمیم گیری های آگاهانه تر در رابطه با سرمایه گذاری برای اقدامات و زیر ساختارها یاری دهد . هدف این مطالعه محاسبه بهای تمام شده خدمات رادیولوژی بیمارستان بهبودی با استفاده از روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سال 1391 بوده است .
پروژه بکارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ( ABC ) در تعیین
قیمت تمام شده خدمات بخش رادیولوژی در بیمارستان بهبودی
فهرست
چکیده
مواد و روش پژوهش
یافته ها
نتیجه گیری
واژه های کلیدی
مقدمه
سوابق پژوهش
پژوهش های داخل کشور
پژوهش های خارج کشور
قلمرو پژوهش
قلمرو موضوعی
قلمرو مکانی
سوال پژوهش
مواد و روش پژوهش
نمونه جدول
یافته ها
نتیجه گیری
پیشنهادها
تقدیر و تشکر
دانلود کامل بکارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ( ABC ) در تعیین
گزارش کار آموزی بیمه کار آفرین
کار آموزی بیمه کار آفرین
فهرست
تاریخچه بیمه در جهان. 3
بیمه در جهان امروز: 4
تاریخچه بیمه در ایران. 6
بیمه قبل از انقلاب. 6
جایگاه صنعت بیمه بعد از انقلاب اسلامی ایران: 9
انواع بیمه. 13
تعریف واژه بیمه. 14
تقسیمبندی انواع بیمه. 14
بیمههای اتومبیل. 16
1- بیمه بدنه اتومبیل. 16
2- بیمه مسئولیت مدنی اتومبیل (شخص ثالث). 17
3- بیمه حوادث سرنشین. 18
بیمههای مهندسی. 19
1- بیمه تمام خطر نصب (EAR). 20
2- بیمه تمام خطر مقاطعه کاری (CAR). 20
بیمه حمل و نقل (بیمه باربری). 21
بیمههای حوادث شخصی. 22
بیمههای مسئولیت:. 24
ارزش باز خریدی (Surrender Value). 25
استثنائات (Exclusions). 26
الحاقیه (Endorsement). 26
بازرس خسارت (Loss Adjuster). 26
بیمه باسرمایه افزایشی (Increasing Term Insurance) 28
بیمه بدنه کشتی و هواپیما (Aviation and Marine Transport) 28
بیمه تمام خطر (All Risk Insurance). 28
بیمه جامع (Comprehensive Insurance). 28
بیمه جایگزینی کهنه با نو (New-for-old). 28
بیمه حوادث شخصی (Personal Accident Insurance). 29
بیمه شکست ماشین آلات (Mechanical Breakdown Insurance) 30
بیمه گذار (Policyholder). 30
بیمه عمر زمانی نزولی (Decreasing Term Insurance) 30
بیمه عمر گروهی (Group Life Insurance). 31
تعهدات(Warranties). 35
اصول اساسی در قرارداد بیمه که در صورت تخلف یکی از طرفین، به زیان دیده این اجازه را می دهد که قرارداد مذکور را فسخ نماید. 35
سرمایه بیمه زندگی (Benefit). 41
سهم بیمه ای (Contribution). 41
شدت خسارت (Severity). 42
شرکتهای بیمه اختصاصی (Captive Insurance). 42
شرایط قابل تبدیل (Convertible Terms). 42
شرط تمدید (Renewable Term). 43
مدیریت ریسک (Risk Management). 45
بیمه بدنه اتومبیل. 51
سرقت کلی اتومبیل (موضوع بند ج ) :. 53
2- تعریف بیمه و بیمه حمل و نقل کالا. 57
3- ماهیت حقوقی عقد قرارداد. 57
4- انواع طبقه بندی در بیمه های باربری. 58
ب ) بیمه نامه با پوشش باز Open Cover 61
4-1-1) خطرات تحت پوشش در بیمه های باربری داخلی 63
- خطرات تحت شرایط خسارت کلی ( Total Loss ). 78
پروژه گزارش کار آموزی بیمه کار آفرین
تاریخچه بیمه در جهان
گرچه به نظر می رسد عمر صنعت بیمه بیش از چند صد سال باشد اما هیچکس دقیقا نمی داند که اولین بیمه نامه مربوط به کدام ملت بوده است . بعضی افراد دریانوردان فینقی را مبتکر بیمه میدانند. بدین صورت که دریانوردان از بازرگانان وام دریافت میکردند و هرگاه دریانورد بدهکار با موفقیت سفر خود را به پایان میبرد، موظف بود که اصل و بهره وام دریافتی را ظرف مدت معین به بازرگانان طلب کار بپردازد.
در طی این مدت کالای دریانورد در گرو بازرگان بود و اگر به موقع موفق به دریافت طلب خود نمیشد، می توانست کالا را حراج کند . ولی اگر کشتی دریانورد با حوادث دریا مواجه میشد و یا دزدان دریایی حمله ور میشدند و کالا به غارت میرفت،وام دهنده حقی در مورد اصل و بهره وام نداشت.
گزارش کارآموزی راه آهن
گزارش کارآموزی راه آهن
پیشگفتار
کارآموزی یکی از واحدهای خوب در دوره کارشناسی است زیرا دانشجو به اجبار باید در یک شرکت به مدت معین کار کند و این خود باعث آموختن نظم و نحوه کار آن شرکت و به خصوص نحوه ارتباط و همکاری شرکت ها در جامعه می شود شرکت ها و سازمان ها، همه فعالیت های خود را با نظم و با ضابطه ها و قوانین و تحت نظارت مسئولین خود انجام می دهند و این یکی از مهم ترین چیزهایی است که یک دانشجو که در حال ورود به بازار کار است، باید بداند و دوره کارآموزی فرصت خوبی است در اینجا از استاد ارجمندم جناب آقای سعادتجو و مسئولین محترم دانشگاه برای ایجاد این فرصت برای من کمال تشکر را دارم
گزارش کارآموزی راه آهن
فهرست
مقدمه 6
بخش اول: درباره راه آهن ایران 7
درباره راه آهن ایران 8
تاریخچه اداره کل راه آهن تهران 9
بخش فناوری اطلاعات 10
چارت اداری 11
بخش دوم: وظایف عمومی کارشناسان فناوری اطلاعات 13
وظایف کلی 14
وظایف در حوزه سخت افزار 15
وظایف در طی فرآیند تعمیرات 15
وظایف در حوزه شبکه 16
وظایف در حوزه نرم افزار 17
وظایف در حوزه وب سایت 17
وظایف در حوزه HIS 18
وظایف در حوزه اتوماسیون اداری 18
وظایف در حوزه اینترنت 18
وظایف در حوزه مخابرات 19
بخش سوم: مقررات سیستم رزور بلیط 20
مقدمه
امروزه همه ی سازمان ها و مراکز دولتی کشور ها بنا بر رویکرد های جهانی نیازمند مرکز مستقل فناوری اطلاعات می باشند و محل کارآموزی من نیز بخش فناوری اطلاعات اداره راه آهن تهران بود اداره راه آهن تهران با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با سایر ادارات راه آهن کشور و همچنین نیاز به اتوماسیون سازی فرایند رزور بلیط در حال پایه ریزی یکی از گسترده ترین مراکز آی تی دولتی می باشد که در مدت کارآموزی حدوداً کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری در آنجا مشغول کار بودند
پروژه بررسی تاثیر بی سوادی و وضعیت اقتصادی والدین در یادگیری دانش آموزان ابتدایی
یکی از مشغله های اصلی بشریت در تمام دوران ، توانا ساختن نسل آینده در اداره امور خویش و سپردن میراث فرهنگی بوده است . قسمت اعظم این وظیفه ، در ابتدا توسط خانواده انجام می شد . همزمان با گسترش جوامع و تقسیم کار اجتماعی و افتصادی وظیفه تعلیم و....
موضوع:
پروژه بررسی تاثیر بی سوادی و وضعیت اقتصادی والدین در یادگیری دانش آموزان ابتدایی
عناوین موجود :
مقدمه
بیان مسئله :
ضرورت و اهمیت تحقیق:
پیشینه نظری تحقیق :
اهمیت خانواده :
خانواده به عنوان سیستم
خانواده به عنوان معلم و الگو
خانواده به عنوان کانون محبت و امنیت
نقش اقتصاد در خانواده :
جامعه شناسان می گویند:
موقعیت اجتماعی _ اقتصادی و یادگیری
وضعیت اجتماعی و اقتصادی والدین :
مسکن و وضع اقتصادی خانواده :
عوامل موثر در ترک تحصیل دانش آموزان
سواد والدین
تاثیر انگیزش در پیشرفت تحصیلی:
انگیزه پیشرفت چیست؟
ویژگی های افراد پیشرفت گرا چیست؟
آموزش انگیزه پیشرفت :
پیشینه تجربی تحقیق
خلاصه و جمع بندی تحقیق :
نتیجه گیری:
پیشنهادات
منابع و ماخذ:
مقدمه
یکی از مشغله های اصلی بشریت در تمام دوران ، توانا ساختن نسل آینده در اداره امور خویش و سپردن میراث فرهنگی بوده است . قسمت اعظم این وظیفه ، در ابتدا توسط خانواده انجام می شد . همزمان با گسترش جوامع و تقسیم کار اجتماعی و افتصادی وظیفه تعلیم و تربیت به نهاد آموزش و پرورش محول گردید .
این نهاد به طور رسمی عهده دار این امر گشت تا بر اساس اصول و اهداف مورد قبول جامعه ، توانایی ها و استعدادهای کودکان و نوجوانان را شناسایی نماید و به منظور اجتماعی شدن و به عهده گرفتن مسئولیت های آتی تعالیم لازم را به آنان بیاموزد .
امروزه دیدگاه مردم در مورد آموزش و پرورش به گونه ای است که استفاده از امکانات تربیتی جامعه را حق طبیعی و مسلم خود می دانند . دلیل عمده این امر آن است که تعلیم و تربیت با سرنوشت انسان در زندگی آینده پیوند خورده است . در عصر حاضر بسیاری از امکانات مادی و نیروهای انسانی در خدمت تعلیم و تربیت قرار گرفته است . همچنین تعلیم و تربیت در بسیاری از جوامع یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود . که به بهای چشم پوشیدن و صرف نظر کردن از رشد کوتاه مدت دیگر امکانات جامعه حاصل می شود . بنابراین اگر تعلیم و تربیت نتواند نیروهای انسانی تحت آموزش خود را در قالب انواع تخصص ها و مهارتهای مکمل و مورد لزوم جامعه درآورد و بدین ترتیب نتواند به ایفای نقش خود در زمینه شکوفایی جامعه بپردازد ، در واقع باید گفت که این امکانات و نیروها به هدر رفته است . لذا تفکر عاقلانه حکم می کند که سرمایه ها و نیروهای به کار گرفته شده در تعلیم و تربیت به گونه ای برنامه ریزی و سازماندهی شود تا بتواند به اهداف مورد نظر خویش دست پیدا کند .
کودکان و نوجوانان در دوران تحصیل ، نگرش مثبت یا منفی نسبت به خود و محیط پیرامون بدست می آورند این مسأله به مقدار زیاد به تجارب موفق یا ناموفق دانش آموزان در دوران تحصیل بستگی دارد . آنها در مدرسه در مسیر رشد و بالندگی قرار می گیرند . در حقیقت در طول بهترین سالهای عمرخود با عوامل مختلف مؤثر بر تحول شناختی ، عاطفی و اجتماعی به کنش متقابل می پردازند .
آنها با پیشرفت در تحصیلات و افزایش میزان یادگیری علاوه بر رشد علمی به سلامت روانی نیز دست پیدا می کنند . بر عکس در صورت عدم موفقیت تحصیلی و فشارهای روانی ناشی از آن ، بهداشت روانی شان برهم خورده و بدین گونه خسارتهایی متوجه آنها و جامعه می شود . بی سوادی والدین موجب عدم درک وظایف مدرسه ، برنامه های آن و تداوم حضور مرتب دانش آموز در مدرسه می گردد و مشکلاتی برای تحصیل دانش آموز و کار مدرسه فراهم می کند . همچنین از نظر ناتوانی در کمک فکری و عملی به امور برنامه درسی دانش آموزان در منزل ، از پیشرفت تحصیلی فرزندان آنان می کاهد .
والدین با سواد علاوه بر نقش کمک رسانی در آموزش فرزندان خود ، الگوی منسجمی از یک فرد باسواد نیز هستند . سواد والدین در تحصیل فرزندان نقش دو جانبه ای دارد . از یک سو برای آنها جنبه کمک آموزش دارد و از سوی دیگر انگیزه ای برای درس خواندن آنها می شود . برخی از تحقیقات نشان داده اند کودکانی که در امور تحصیلی موفق هستند از والدینی برخوردار هستند که تحصیلات بالاتری دارند .
بر تمام افراد جامعه بخصوص آنان که به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباطند لازم است به هر نحو که می توانند راهی را برای بهتر کردن وضع تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بخصوص در مقطع ابتدایی و رفع کمبودها و اشکالات آموزشی پیدا نموده و علل و عواملی که در پیشرفت تحصیلی نسل های آینده و حال موثرند را بررسی و کشف نمایند.
بیش از 80 % شخصیت کودکان و نوجوانان در متن خانواده , در کنار پدر و مادر شکل می گیرد و خانواده بعنوان اولین پایگاه تعلیم و تربیت و نخستین مدرسه کودکان می باشد و در مورد پیشرفت تحصیلی فرزندان و آینده سازان نقش اساسی را دارند , لازم است در این باره علل کمبود و نقایص برخورد اولیا پیگیری و در جهت »پیشرفت تحصیلی فرزندان بکار گرفته شود. و به خانواده های محترم و عاشق پیشرفت فرزندان , آموزشهای لازم و ضروری , با تشکیل کلاسهای آموزش خانواده از طریق مربیان و استادان ماهر و حاذق داده شود. »
بیان مسئله :
از آنجایی که عوامل دخیل و موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بسیار زیادند و ب عوامل گوناگون در داخل نظام آموزش و پرورش و عوامل خارج از نظام آموزشی ( عوامل خانوادگی ) تقسیم می شوند که در مقدمه به بسیاری از پر اهمیت ترین آنها اشاره شده است از بین آن عوامل فراوان که بیش از همه دارای اهمیت بیشتری هستند انتخاب و مورد سوال قرار می گیرند.
1- آیا رابطه ای بین میزان سواد والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان وجود دارد؟
2- آیا رابطه ای بین میزان درآمد والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان وجود دارد؟
ضرورت و اهمیت تحقیق:
بدیهی است که کشور ما به مطالعات و تحقیقات مربوط به آموزش و پرورش نوجوانان و کودکان نیاز فراوان دارد و در این میان لازم است به مسائل و مشکلات مهمی که به نحوی به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان لطمه می زند توجه لازم مبذول گردد.
لذا تحقیقاتی ارزنده و معضل گشا در این زمینه برای رسیدن به وضع نسبتا مطلوب و ضروری به نظر می رسد که از طریق یافتن راههای پیشرفت تحصیلی از جنبه های عوامل موثر خانوادگی , آموزشی و پرورشی در این مسیر قدم های موثر و راهگشایی در جهت حل این مشکل بزرگ برداشته شود که مهمترین و پر اهمیت ترین بررسی ها و دست آوردها از مسائل و عوامل خانوادگی در جنبه های پیشرفت تحصیلی از هدفهای عمده و اساسی ما در این تحقیق می باشد.
دانلود کامل پروژه بررسی تاثیر بی سوادی و وضعیت اقتصادی والدین در یادگیری دانش آموزان ابتدایی
پروژه تاثیر بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها
چکیده :
یک تبلیغ بانکی چه رادیویی و چه تلویزیونی باید برش داشته باشد و خود را در بین تبلیغات دیگر جای دهد ، سپس باید ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد . در عین حال ، تبلیغ خدمات بانکی باید به نحو موفق و درستی آن را معرفی کند . هدف باید این.....
موضوع:
پروژه تاثیر بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها
فهرست مطالب :
چکیده
کلید واژه
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدفهای کلی تحقیق
فرضیه ها
فرضیه اصلی تحقیق
فرضیه فرعی
متغییر های تحقیق
متغییر مستقل
متغییر کنترل
متغییر وابسطه
فصل دوم – ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه
پیشینه تحقیق
فروش اعتباری
مدل های کسب و کار الکترونیکی
تقسیم بندی بازار بر اساس شاخص های رفتاری
وفاداری مشتری
رویکرد رفتاری.
رویکرد نگرشی؛
صاحبنظران دانش بازاریابی مزایای زیادی را برای وفاداری برشمرده اند که برخی از
بارزترین آنها عبارتند از:
فصل سوم – روش شناسی تحقیق
مواد و روشها
جامعه آماری
نمونه آماری و نحوه گزینش آن
روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
محاسبه کای دو طبق مراحل زیر انجام میپذیرد
۱ – روایی محتوا
برآورد پایایی آزمون
ضریب همسانی درونی با استفاده از آلفای کرونباخ
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل یافته ها
جدول فراوانی بدست آمده :
جدول ۱- توزیع فراوانی مربوط سن آزمودنی ها
جدول ۲- توزیع فراوانی وضعیت تبلیغات نوین
جدول ۳- توزیع فراوانی وضعیت فروش شرکت ها
نمودار ۴ – نمودار وضعیت پراکندگی فروش شرکت ها
نمودار ۵ – نمودار وضعیت پراکندگی بهره گیری از روش های نوین تبلیغات
جدول ۵- جدول آماری تحلیل T
جدول ۶- جدول تحلیل T همبستگی
جدول ۷- جدول نهایی تحلیل T
فصل پنجم – نتیجه گیری
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ
چکیده :
یک تبلیغ بانکی چه رادیویی و چه تلویزیونی باید برش داشته باشد و خود را در بین تبلیغات دیگر جای دهد ، سپس باید ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد . در عین حال ، تبلیغ خدمات بانکی باید به نحو موفق و درستی آن را معرفی کند . هدف باید این باشد که در بین ازدحام و شلوغی فکر آدمها نفوذ کـرده و برای عرضه ی پیام تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند در غیر اینصورت بخت آنکه برقراری ارتباط تاثیر مطلوب خود را بگذارد اندک است . هرچه تبلیغ ، توجه بیشتری را به خود معطوف کند ، احتمال برقراری ارتباط موثر و یادآوری و ماندگاری آن تبلیغ برای مخاطب بیشتر خواهد بود . اگر یک تبلیغ بانکی که از رادیو یا تلویزیون پخش می شود به میزان کمی ، توجه را به خود معطوف کند، در بهترین حالت ، احتمالا" ناکارآمد است و در بدترین حالت بی تاثیر خواهد بود . هدف تبلیغات عبارت است از تشریح جایگاه و معرفی توانمندیهای یک بانک و ایجاد روشنگریهای لازم در مورد شرایط و موقعیت منحصر به فرد آن بانک در زمینه ی ارائه ی خدمات به مشتریان .
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
این روزها تبلیغات زیاد و گوناگونی را از بانکهای مختلف در رادیو و تلویزیون می بینیم و می شنویم ، بانکها با شرکتهای مختلف تبلیغی که کار ساخت تیزرهای رادیویی و تلویزیونی را به عهده دارند که تعدادشان نیز بسیار زیاد است قرارداد ساخت می بندند و آن شرکت تبلیغی براساس طرحی از طرف خود و یا آن بانک ارائه می شود شروع به ساخت تیزر تبلیغی می نماید ، اما متاسفانه بعضا" به دلیل شناخت نا کافی برخی از افراد (که در آن سیستم بانکی مسئول مستقیم تبلیغات بانک هستند با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد می بندد) شاهد تولید تیزرهای ضعیف و بی تاثیر بر روی مخاطب هستیم ، با توجه به هزینه های سنگین ساخت تیزر و پخش آن ، در نهایت ضرر کننده ی اصلی آن بانک مربوط می باشد ، نداشتن تخصص ، عدم استفاده از تحقیقات در تبلیغات و نا آگاهی از نیازهای مشتریان شبکه بانکی ،عدم توجه به عنصر خلاقیت در تبلیغات، استفاده از سوژههای تکراری وکاراکترهای مشابه و یکسان ،فضاهای نامناسب ، از جمله ضعفهای تبلیغات بانکی محسوب میشود ، ضمن آنکه برخی بانکها تبلیغاتشان متمرکز بر روی قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه است و کمتر دیده شده است که در مورد خدمات گوناگونشان تبلیغی پخش کنند . تعداد و تشابه وتمرکز زیاد بر روی حسابهای قرض الحسنه باعث دلزدگی مخاطبان می شود و ازسوی دیگر پخش یک تیزر بدون اینکه هیچ گونه تغییری در زمان و طرح بر روی آن انجام شود منجر به سقوط اثرگذاری تیزر تبلیغاتی می شود و به قولی تبدیل به ضد تبلیغ خواهد شد تبلیغات ضعیف میتواند چنان ضربهای بزند که در صورت عدم تبلیغ با آن مواجه نخواهید شد ، از"جان وانا میکر" صاحب فروشگاه های بزرگ یک جمله ی زیبایی نقل شده با این مضمون که "نیمی از هزینه های تبلیغاتی من بی تاثیر است و تلف می شود اما نمی دانم کدام نیمه"شاید این جمله نغز این روزها در مورد تبلیغات بانکها در ایران مصداق داشته باشد و البته یه مقدار بیشتر از نیمی از هزینه ها.......
دانلود کامل پروژه تاثیر بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها