پروژه تاثیر بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها
چکیده :
یک تبلیغ بانکی چه رادیویی و چه تلویزیونی باید برش داشته باشد و خود را در بین تبلیغات دیگر جای دهد ، سپس باید ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد . در عین حال ، تبلیغ خدمات بانکی باید به نحو موفق و درستی آن را معرفی کند . هدف باید این.....
موضوع:
پروژه تاثیر بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها
فهرست مطالب :
چکیده
کلید واژه
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدفهای کلی تحقیق
فرضیه ها
فرضیه اصلی تحقیق
فرضیه فرعی
متغییر های تحقیق
متغییر مستقل
متغییر کنترل
متغییر وابسطه
فصل دوم – ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه
پیشینه تحقیق
فروش اعتباری
مدل های کسب و کار الکترونیکی
تقسیم بندی بازار بر اساس شاخص های رفتاری
وفاداری مشتری
رویکرد رفتاری.
رویکرد نگرشی؛
صاحبنظران دانش بازاریابی مزایای زیادی را برای وفاداری برشمرده اند که برخی از
بارزترین آنها عبارتند از:
فصل سوم – روش شناسی تحقیق
مواد و روشها
جامعه آماری
نمونه آماری و نحوه گزینش آن
روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
محاسبه کای دو طبق مراحل زیر انجام میپذیرد
۱ – روایی محتوا
برآورد پایایی آزمون
ضریب همسانی درونی با استفاده از آلفای کرونباخ
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل یافته ها
جدول فراوانی بدست آمده :
جدول ۱- توزیع فراوانی مربوط سن آزمودنی ها
جدول ۲- توزیع فراوانی وضعیت تبلیغات نوین
جدول ۳- توزیع فراوانی وضعیت فروش شرکت ها
نمودار ۴ – نمودار وضعیت پراکندگی فروش شرکت ها
نمودار ۵ – نمودار وضعیت پراکندگی بهره گیری از روش های نوین تبلیغات
جدول ۵- جدول آماری تحلیل T
جدول ۶- جدول تحلیل T همبستگی
جدول ۷- جدول نهایی تحلیل T
فصل پنجم – نتیجه گیری
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ
چکیده :
یک تبلیغ بانکی چه رادیویی و چه تلویزیونی باید برش داشته باشد و خود را در بین تبلیغات دیگر جای دهد ، سپس باید ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد . در عین حال ، تبلیغ خدمات بانکی باید به نحو موفق و درستی آن را معرفی کند . هدف باید این باشد که در بین ازدحام و شلوغی فکر آدمها نفوذ کـرده و برای عرضه ی پیام تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند در غیر اینصورت بخت آنکه برقراری ارتباط تاثیر مطلوب خود را بگذارد اندک است . هرچه تبلیغ ، توجه بیشتری را به خود معطوف کند ، احتمال برقراری ارتباط موثر و یادآوری و ماندگاری آن تبلیغ برای مخاطب بیشتر خواهد بود . اگر یک تبلیغ بانکی که از رادیو یا تلویزیون پخش می شود به میزان کمی ، توجه را به خود معطوف کند، در بهترین حالت ، احتمالا" ناکارآمد است و در بدترین حالت بی تاثیر خواهد بود . هدف تبلیغات عبارت است از تشریح جایگاه و معرفی توانمندیهای یک بانک و ایجاد روشنگریهای لازم در مورد شرایط و موقعیت منحصر به فرد آن بانک در زمینه ی ارائه ی خدمات به مشتریان .
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
این روزها تبلیغات زیاد و گوناگونی را از بانکهای مختلف در رادیو و تلویزیون می بینیم و می شنویم ، بانکها با شرکتهای مختلف تبلیغی که کار ساخت تیزرهای رادیویی و تلویزیونی را به عهده دارند که تعدادشان نیز بسیار زیاد است قرارداد ساخت می بندند و آن شرکت تبلیغی براساس طرحی از طرف خود و یا آن بانک ارائه می شود شروع به ساخت تیزر تبلیغی می نماید ، اما متاسفانه بعضا" به دلیل شناخت نا کافی برخی از افراد (که در آن سیستم بانکی مسئول مستقیم تبلیغات بانک هستند با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد می بندد) شاهد تولید تیزرهای ضعیف و بی تاثیر بر روی مخاطب هستیم ، با توجه به هزینه های سنگین ساخت تیزر و پخش آن ، در نهایت ضرر کننده ی اصلی آن بانک مربوط می باشد ، نداشتن تخصص ، عدم استفاده از تحقیقات در تبلیغات و نا آگاهی از نیازهای مشتریان شبکه بانکی ،عدم توجه به عنصر خلاقیت در تبلیغات، استفاده از سوژههای تکراری وکاراکترهای مشابه و یکسان ،فضاهای نامناسب ، از جمله ضعفهای تبلیغات بانکی محسوب میشود ، ضمن آنکه برخی بانکها تبلیغاتشان متمرکز بر روی قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه است و کمتر دیده شده است که در مورد خدمات گوناگونشان تبلیغی پخش کنند . تعداد و تشابه وتمرکز زیاد بر روی حسابهای قرض الحسنه باعث دلزدگی مخاطبان می شود و ازسوی دیگر پخش یک تیزر بدون اینکه هیچ گونه تغییری در زمان و طرح بر روی آن انجام شود منجر به سقوط اثرگذاری تیزر تبلیغاتی می شود و به قولی تبدیل به ضد تبلیغ خواهد شد تبلیغات ضعیف میتواند چنان ضربهای بزند که در صورت عدم تبلیغ با آن مواجه نخواهید شد ، از"جان وانا میکر" صاحب فروشگاه های بزرگ یک جمله ی زیبایی نقل شده با این مضمون که "نیمی از هزینه های تبلیغاتی من بی تاثیر است و تلف می شود اما نمی دانم کدام نیمه"شاید این جمله نغز این روزها در مورد تبلیغات بانکها در ایران مصداق داشته باشد و البته یه مقدار بیشتر از نیمی از هزینه ها.......
دانلود کامل پروژه تاثیر بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها