دانلود پروژه مقاله و گزارش کارآموزی و کارآفرینی

این وبلاگ با مساعدت دوستان عزیزم آماده کمک به شما عزیزان میباشد

دانلود پروژه مقاله و گزارش کارآموزی و کارآفرینی

این وبلاگ با مساعدت دوستان عزیزم آماده کمک به شما عزیزان میباشد

مقاله تحقیق بازاریابی

مقاله تحقیق بازاریابی

مقاله تحقیق بازاریابی

در این مقاله تحقیق که بصورت فایل ورد آماده شده مطالب کاربردی از بازاریابی در تعاریف تئوری و عملی ارائه شده است

بازاریابی

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing)‏ به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است. ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید..[۱][۲] تعریف لغت نامه‌ای بازاریابی عبارت است از«فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان.»به بیان دیگر، بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرآیند سودآوری برای شرکت است. بازاریابی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود.[۳]

بازاریابی، فرآیندی است که بین تواناییهای شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند.

سرجیو زیمن در کتاب خود پایان عصر بازاریابی سنتی خود بازاریابی را اینچنین تعریف می‌کند:بازاریابی درباره داشتن برنامه‌ها و ترویج‌ها و تبلیغات و هزاران چیز دیگری است که در متقاعد کردن مردم به خرید یک محصول، موثر واقع شوند. در مورد رستوران‌های غذای سرپایی، بازاریابی گاززدن‌ها و هرت کشیدن‌ها. در مورد خطوط هوایی، بازاریابی یعنی نشستن آدم‌ها روی صندلی‌ها. بحث بازاریابی درباره منفعت و نتایج است.

بازاریابی یک فعالیت راهبردی و راه و روشی است متمرکز بر فرجام اقدامات مربوط به جذب مصرف کننده بیشتر، برای خرید محصول شما در دفعات بیشتر به نحوی که شرکت شما پول بیشتری به دست آورد.[۴]

دانلود کامل مقاله تحقیق بازاریابی

ضوابط ایمنی ساختمان

ضوابط ایمنی ساختمان

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران

دانلود کامل ضوابط ایمنی ساختمان

رابطة تراکم جمعیت با میزان و نوع جرم

رابطة تراکم جمعیت با میزان و نوع جرم

رابطة تراکم جمعیت با میزان و نوع جرم

مقدمه

کج رفتاری تخلف عمدی از هنجارهای اجتماعی است. با مطالعة کج رفتاری درک بهتری

از نظم اجتماعی به دست می آید و چگونگی سازمان یافتن الگوها و شیوه های زندگی کج

رفتاران نیز مشخص می شود. کج رفتاری به عنوان یک پدیدة اجتماعی حداقل از دو طریق

عمده مورد مطالعه قرار گرفته است: الف) به عنوان واقعیتی عینی و ب) به عنوان مسأله ای

.(۱ : ذهنی (صدیق سروستانی، ۱۳۸۳

در غالب شهرهای جهان، جرایم معمول تهدیدی جدی برای حیات، تمامیت فردی و

دارایی های انسان ها است. وقوع بیش از حد این جرایم در محیط های شهری نه فقط با

اصول مسلم نظام اجتماعی تعارض دارد، بلکه همراه خود ضایعات سنگین، سختی و رنج

انسان ها، به هدر رفتن منابع اقتصادی، سرخوردگی شهروندان و وخامت کلی در کیفیت

.(۱۱ : زندگی را به ارمغان می آورد (هرناندو، ۱۳۸۰

از سوی دیگر، ازدیاد جمعیت، تراکم شهرها و صنعتی شدن هر چه بیشتر جوامع پیامدهای

مثبت و منفی، هر دو را به همراه دارند. از آنجا که پیامدهای مثبت مقبولیت فراوان و مشتاقان

بیشتر و پیامدهای منفی متولی کمتری دارند، اغلب پیامدهای منفی پدیده های فوق الذکر باری

سنگین تر از پیامدهای مثبت به دوش مسئولان هر جامع های می گذارند. جرم از پیامدهای منفی

.( عمده ای است که بر رفاه افراد، خانواده ها و جوامع تأثیر بسیار می گذارد (همان منبع: ۷

اغلب شاهد این مساله در محافل انتظامی، دادگستری و حتی در برخی محافل علمی-

دانشگاهی هستیم که جهت بیان میزان وقوع جرائم در مناطق و شهرهای مختلف، تنها به

اعلام صرف تعداد وقوع جرایم مختلف و تعداد مجرمین و دستگیرشدگان آن مناطق بسنده

می گردد و بر اساس همین اعداد و ارقام به مقایسه و ارزیابی میزان جرایم و مجرمین آن

مناطق با مناطق دیگر پرداخته می شود، بدون توجه به این که تنها بیان تعداد وقوع جرایم و

مجرمین بدون در نظر گرفتن جمعیت و میزان مساحت جغرافیایی آن مناطق و شهرها

اعتبار و اطمینان علمی لازم جهت ارزیابی و مقایسه در مورد مناطق مختلف را نخواهد

داشت. در این جاست که توجه به مسالة تراکم جمعیت اهمیت یافته و به اعداد و ارقام

دانلود کامل رابطة تراکم جمعیت با میزان و نوع جرم